اخبار
1401/5/18 سه‌شنبه
آغاز پذیرش و ثبت نام دانشجو بدون آزمون در دانشگاه پیام نور

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکزمیناب:دکتر احمد زاهری رئیس مرکزمیناب از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور خبر داد.
رئیس دانشگاه پیام نور  مرکزمیناب گفت:داوطلبان متقاضی تحصیل در این دانشگاه می توانند جهت ثبت نام از تاریخ 18  لغایت 23 مردادماه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی :www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی همچنین گفت:رشته های تحصیلی بدون آرمون دانشگاه پیام نورمرکزمیناب که داوطلبین می توانند در آنها بدون آزمون و صرفابراساس سوابق تحصیلی ثبت نام نمایند شامل:رشته های روانشناسی،علوم تربیتی،مشاوره ،حقوق،مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی،حسابداری، فلسفه و کلام اسلامی،جغرافیا،مهندسی اقتصادکشاورزی،زبان وادبیات انگلیسی،شیمی محض و زیست شناسی گیاهی می باشد.

دکترزاهری درخصوص مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت:دانشگاه پیام نوربه عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور و دارای رتبه اول در آموزش الکترونیک می باشد. وی همچنین اضافه کرد : تحصیل ارزان و با کیفیت،برگزاری کلاس ها بصورت حضوری و غیر حضوری،برگزاری آزمون های آنلاین،انتخاب محل آزمون به انتخاب دانشجو،سهولت در مهمانی و نقل و انتقال دانشجو،اختصاص امتیاز ویژه برای کارمندان،شاغلین و بانوان وهمچنین اعطای وام شهریه(بدون بهره) برخی ازمزایای تحصیل در دانشگاه پیام نورمی باشد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر