اخبار
1401/5/8 شنبه
اعلام برنامه های ایام محرم در دانشگاه پیام نورمرکزمیناب
رئیس دانشگاه پیام نورمرکزمیناب همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) برنامه های ایام محرم در این دانشگاه را اعلام کرد.

.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکزمیناب، دکتر احمد زاهری رئیس مرکز میناب ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: به منظور تبیین فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع)، برنامه های مختلفی در ایام محرم در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
دکتر زاهری افزود: برنامه های ایام محرم دراین مرکز بصورت مجازی و حضوری با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان و با مشارکت بسیج دانشجویی و کانون های فرهنگی برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز میناب در خصوص برنامه های این دانشگاه در ماه محرم گفت: فضا سازی و سیاه پوش نمودن محوطه بیرونی و داخلی دانشگاه ، برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا در دهه اول محرم ،برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری،برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع امربه معروف و نهی از منکر،تهیه پوستر و ویژه نامه با موضوع محرم و احادیث امام حسین (ع) و انتشار آن در فضای مجازی، برگزاری وبینارفرهنگی، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع محرم و راه اندازی پویش هرخانه یک حسینیه از جمله برنامه های این مرکز در ماه محرم است.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر