اخبار
1401/3/7 شنبه
دکتر زاهری رئیس دانشگاه پیام نورمرکزمیناب خبر داد:
همایش تاريخ،فرهنگ و شهرسازي ميناب برگزار می شود.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،نشست تخصصی با موضوع شهرسازی با حضور دکتر قائدی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، دکتر زاهری رئیس مرکز میناب و آقا ی سهرابی شهردار، آقا ی سید موسی هاشم نسب رئیس شورا ی شهر و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر میناب و اعضاء هیات علمی مرکز میناب در محل  این دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست ، دکتر احمد زاهری رئیس مرکز میناب ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر قائدی از اساتید برجسته معماری استان ،شهردار، رئیس شورا ی شهر و اعضای شورای اسلامی شهر میناب در دانشگاه پیام نورمرکزمیناب گفت: شهرستان میناب به عنوان دومین شهر استان می باشد و در راستای مطالبه و انتظاری  که جامعه از دانشگاه دارد، دانشگاه پیام نور با ظرفیت بالای اساتید نخبه و دانشجویان می تواند  در زمینه های مختلف از جمله زمینه های فرهنگی، اجتماعی و شهرسازی با شهرداری و شورای اسلامی شهر میناب همکاری کند. 

در ادامه این نشست سید موسی هاشم نسب رئیس شورای اسلامی شهر میناب ضمن تقدیر و تشکر از ابتکار دانشگاه پیام نورمرکزمیناب جهت برگزاری این نشست گفت : شورای اسلامی میناب به دنبال توسعه همه جانبه شهر می باشد و دانشگاه پیام نور با توانمندی و ظرفیتی که دارد می تواند در ابعاد مختلف به ما کمک کندو خواستار این هستیم که در این زمینه از ظرفیت اساتید و دانشجویان این دانشگاه استفاده کنیم.

در ادامه آقای سهرابی شهردارمیناب با تشکر از برگزاری این نشست تخصصی در دانشگاه پیام نور مرکز میناب گفت: برگزاری اینگونه نشست ها می تواند به ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و شهرداری جهت تعامل و همکاری همه جانبه و توسعه پایدار شهری کمک نماید.

 دکتر قائدی از اساتید برجسته معماری دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان نیز ضمن ارائه توضیحات در خصوص مبانی و اصول شهرسازی و معماری شهری گفت: شهر میناب داری قدمت بالای تاریخی  و فرهنگ غنی می باشد و باید چشم انداز آینده میناب ترسیم و به توسعه همه جانبه آن کمک نمود.
دکتر قائدی همچنین ضمن ارائه پیشنهادات در زمینه بهبود وضعیت ساختار شهری میناب به سوالات حاضرین در این نشست پاسخ داد.
همچنین در پایان این نشست  مقرر گردیدکه همایش تاريخ،فرهنگ و شهرسازي ميناب،با همکاری دانشگاه پیام نور و شهرداری میناب و با حضور نخبگان کشوری و استانی در میناب برگزار شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر