اخبار
1401/3/2 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نورمرکزمیناب خبر داد:
بزودی مرکز نوآوری در دانشگاه پیام نور مرکز میناب راه اندازی می شود.

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،دکتر احمد زاهری رئیس مرکز میناب در نشست با رئیس مرکز رشدو نوآوری شهرستان میناب که در محل این دانشگاه برگزار شد گفت: بزودی مرکز نوآوری در دانشگاه پیام نور مرکز میناب راه اندازی می شود.
در ابتدای این نشست دکتر احمد زاهری رئیس مرکز میناب، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر رسول اعتمادی پور رئیس مرکزرشد میناب جهت حضور در این دانشگاه گفت: در نظر داریم جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین  و به منظور حمایت از ایده های اساتید و دانشجویان و تجاری سازی این ایده ها ،مرکزنوآ وری را در مرکزمیناب راه اندازی نماییم.
دکتر زاهری افزود: تشکیل هسته ایده های نوآورانه، برگزاری همایش ایده ها و استارتاپ و برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت تشکیل شرکت های دانش بنیان از دیگر برنامه های مرکزمیناب در این زمینه خواهد بود.   
دکتر اعتمادی پور رئیس مرکز رشد و نوآوری میناب نیز ضمن تشکراز دعوت رئیس مرکزمیناب گفت:مرکز رشد میناب با محوریت حوزه شرق استان فعالیت می کند و رسالت اصلی آن کمک به شکوفایی ایده های قابل رشد افراد و تبدیل آن به محصول نهایی می باشد.
رئیس مرکز رشد میناب ضمن استقبال و اعلام حمایت از تشکیل مرکز نوآوری در دانشگاه پیام نور گفت : دانشگاه پیام نور داری ظرفیت بالای علمی می باشد و از امکانات خوبی نیز برخوردار است و مرکز رشد میناب آماده هرگونه همکاری و تعامل با این دانشگاه در این زمینه می باشد
دکتر اعتمادی پور همچنین افزود : بزودی تفاهم نامه همکاری بین مرکز رشد میناب و دانشگاه پیام نورمرکزمیناب جهت راه اندازی و تجهیز مرکز نوآوری در این دانشگاه منعقد خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر