اخبار
1401/2/24 شنبه
برگزای نشست تخصصی معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، با اعضاء هیات علمی دانشگاه پیام نورمرکزمیناب

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکزمیناب، نشست تخصصی معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با اعضاء هیات علمی دانشگاه پیام نورمرکزمیناب در محل دفتر رئیس این دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست مهندس سلحشور معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ضمن تقدیرو تشکر از ابتکار دانشگاه پیام نور مرکز میناب در برگزاری این نشست تخصصی گفت: مسائل و مشکلات جامعه باید با کارهای علمی و پژوهشی شناسایی و رفع شود.
مهندس سلحشور ضمن اذعان به توانمندی و ظرفیت بالای علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نورگفت: اساتید و مجموعه این دانشگاه می توانند با برای حل مشکلات جامعه در حوزه های مختلف برنامه های علمی و کاربردی ارائه نمایند.
وی همچنین خواستار برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی ویژه کارکنان ادارات، توسط دانشگاه پیام نورمرکزمیناب شد.  
در ادامه این نشست ،دکتر زاهری رئیس مرکز میناب ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در جمع اعضاء هیات علمی این مرکز ،به معرفی اهداف و برنامه های مرکزمیناب در زمینه های علمی و فرهنگی و کمک به توسعه اجتماعی شهرستان میناب پرداخت.
دکترر زاهری گفت: دانشگاه پیام نورمرکزمیناب دارای اعضاء هیات علمی کارآمد بویژه در حوزه علوم انسانی می باشد که می توانند به توسعه اجتماعی و رفع آسیب های اجتماعی کمک نمایند.
زاهری ضمن اشاره به اهمیت اشتغال و کارآفرینی گفت: در نظر داریم دفتر نوآوری در این دانشگاه را راه اندازی نماییم. وی همچنین برگزاری همایش هایی با موضوع ایده شو و استارتاپ، راه اندازی دفتر هسته مشاوره و ارتقاء شاخص های پژوهشی، فرهنگی، عمرانی و ورزشی را از دیگر برنامه های مرکزمیناب اعلام نمود.
در ادامه این نشست تخصصی، اساتید حاضر در نشست به بیان دیدگاهها و راه کارهای خود در زمینه مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف پرداختند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر