اخبار برگزیده
1401/1/18 پنجشنبه
توسعه سواحل مکران با نیروی منابع انسانی متخصص امکانپذیر است
رئیسی نماینده مردم میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی:

.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از هرمزگان، مهندس حسین رئیسی نماینده مردم میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دانشگاه پیام نور و دیدار با دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه توسعه سواحل مکران مورد تأکید ویژه مقام معظم رهبری است، گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه دولتی در مناطق شرق استان نیروهای متخصص و مورد نیاز منطقه تربیت و تحویل بازار کار دهد.

رئیسی در این دیدار با اشاره به اینکه توسعه سواحل مکران با نیروی منابع انسانی متخصص امکانپذیر است، افزود: دانشگاه پیام نور باید در خصوص افزایش و آمایش رشته ها که متناسب با صنایع و بازارکار است حرکت نماید.

نماینده مردم حوزه شرق هرمزگان در خصوص تقویت و زیرساخت های لازم فضای آموزشی دانشگاه پیام نور سیریک و دهبارز تأکید نمود و تصریح کرد: بخشی از این هزینه ها را  می توان از ظرفیت خیرین نیک اندیش استفاده کرد.

رئیسی در این دیدار از ایجاد یک هنرستان فنی توسط شرکت نفت جهت ایجاد مهارت های لازم در منطقه جاسک خبر داد.

در ادامه این دیدار دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به بخشی از گزارشی عملکرد دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: در خصوص برگزاری کلاسهای آنلاین که قبلا نارضایتی های وجود داشت به عنوان پشتیبان سامانه ی را راه اندازی کردیم که قریب به 7700 ساعت کلاس ورود و خروج استاد، دانشجو  و حتی تدریس های که صورت گرفته ضبط شده و در اختیار دانشجو قرار می گیرد که از تمام جوانب بسیار مقرون به صرفه است.

دکتر فرهادی اظهار داشت؛ برای دانشگاه پیام نور رسالت و ماموریت های تعریف کرده ایم که برای پیشرفت و توسعه ی آن با همکاری اعضای هیات علمی و نیروهای دلسوز حرکت رو به جلو رقم خواهیم زد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر