اخبار برگزیده
1400/8/23 یکشنبه
بهره مندی دانشگاه پیام نور ازحمایت، نظارت و هدایت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در 31 استان

.

رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها:
 دکتر ابراهیم تقی زاده به ظرفیت های ویژه این دانشگاه در حوزه های متعدد و بین الملل اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی به وسعت کشور است که می تواند نقشی تعیین کننده و موثر در رشدعلمی، ابعاد شخصیتی، فرهنگی و هویتی دانشجویان در سراسر کشور داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه پیام نور  در دیدار با رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، ایجاد تحول در علوم انسانی را یکی از برنامه های مهم دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دارای 31 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در 31 استان کشور است که برای گسترش فعالیت های فرهنگی و پرورش ابعاد هویتی دانشجویان می تواند از این ظرفیت های ویژه بهره مند شود.
وی حمایت، نظارت و هدایت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را عامل مهمی در ایجاد همبستگی، همسویی و صمیمیت در دانشگاه دانست و گفت:  این عوامل موجب پویایی و نشاط بیشتر دانشگاه و تقویت روحیه فرهنگی و ارزشی دانشجویان می شود.
وی یادآور شد: دانشجویان فعلی مدیران آینده جامعه هستند که مسئولیت تربیت و پرورش آنها بر عهده دانشگاه است و این مهم جز با گسترش فعالیت های فرهنگی و فراهم سازی بسترهای مشارکت دانشجویان در این فعالیت ها محقق نخواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر نیز دانشگاه پیام نور به لحاظ فعالیت های فرهنگی ، دانشگاهی پویا و فعال بوده است و وجود 14 دبیرخانه جشنواره های دائمی، برگزاری کرسی های متعدد آزاداندشی و نظریه پردازی، جشنواره های مختلف رویش، نهج البلاغه و ... از جمله این فعالیتهاست.
وی تاکید کرد: هدف و مسیر حرکت دانشگاه در سند اسلامی شدن دانشگاه ها و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری مشخص شده است و دانشگاه به دنبال تدوین برنامه های اجرایی برای تحقق آن است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر