اخبار برگزیده
1400/8/15 شنبه
با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور؛

.

معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور منصوب شد
دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور، طی حکمی؛ دکتر علیرضا دل افکار را به عنوان معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر تقی زاده در مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی که امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: هرگونه تغییر و تحولات در دانشگاه، صرفا به منظور پویایی بیشتر و بهره مندی از اشخاص در حوزه های موثرتر است و قطعا دانشگاه از ظرفیت های ویژه دکتر محسنی در بخش های دیگر دانشگاه بهره مند خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور افزود: مجموعه دانشگاه پیام نور یک خانواده بزرگ است که در کنار یکدیگر یک هدف را دنبال می کنند و تغییر سمت ها و مسئولیت ها نباید موجب کاهش انگیزه در بین اعضای این خانواده شود بلکه باید امکان بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه دانشگاه را در تمامی بخش ها فراهم آورد.
وی ضمن قدردانی از اهتمام ویژه دکتر محسنی درمسئولیت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و همچنین تشکر از دکتر دل افکار برای پذیرش این مسئولیت اظهار داشت: ایجاد رشته های بین رشته ای، بازنگری منابع درسی ، توزیع عادلانه و متناسب رشته های آموزشی را از موضوعات مهمی دانست که باید در اولویت برنامه های این معاونت قرار گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد: دانشگاه پیام نور بتواند منشاء خدمات ارزنده آموزشی در کشور بوده و با انرژی و ظرفیت مضاعف در مسیر رشد و تعالی بیشتر حرکت کند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر