اخبار برگزیده
1400/8/13 پنجشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به مناسبت 13 آبان:

.

13 آبان؛ ثمره بلوغ فکری و بصیرت سیاسی دانش آموزان و دانشجویان است
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی ضمن گرامیداشت 13 آبان، سالروز تسخیرلانه جاسوسی استکبار گفت: 13 آبان، انقلاب دوم بعد از انقلاب اسلامی و یادآور حرکت حماسه آفرین جوانان آگاه، متعهد و انقلابی است که با بلوغ فکری، بصیرت سیاسی و اجتماعی‌توانستند ضمن تحلیل اوضاع و اهداف انقلاب، در راه عدالت و مبارزه با استکبار گام بردارند.
به گزارش روابط عمومی، در متن پیام دکتر ابراهیم تقی زاده آمده است:انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا قدرت پوشالی استکبار جهانی درهم شکسته شود و دانشجویان و دانش آموزان متعهد و آگاه نیز در این روز بزرگ به تمامی جهانیان نشان دادند که به هیچ عنوان زیر سلطه استکبار و استبداد نخواهند رفت و در راه حفظ شان، کیان، استقلال و اعتلای ایران اسلامی جان خود را نثار می کنند.
گرامیداشت این روز بزرگ در برهه ای که هجمه های مختلفی از سوی استکبار وارد می شود، ضمن اینکه یادآور تجدید میثاق با تعهد، ایمان، خودباوری و وحدت و یکپارچگی یک ملت است، فرصتی را برای تعمق ، تفکر و آگاه سازی نسل جوان و آینده ساز میهن اسلامی فراهم می آورد.
دکتر تقی زاده در این پیام وظیفه و مسئولیت دانشگاهیان را به عنوان قشر فرهیخته و تاثیرگذار بسیار مهم دانست و گفت: هدایت و راهبری صحیح دانش آموزان و دانشجویان مستعد و باهوش کشور در تمامی عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه موجب کسب موفقیت آنها در میادین ملی و بین المللی می شود، استقلال، آزادی و پیشرفت کشور را نیز به ارمغان خواهد آورد.
وی در پایان این پیام آورده است: اینجانب به نوبه خود این روز بزرگ را گرامی داشته و اعلام می کنم که دانشگاهیان پیام نور همگام با اقشار مختلف مردم ضمن گرامیداشت 13 آبان، خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار و استبداد به جهانیان نشان خواهند داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر