اخبار برگزیده
1398/4/6 پنجشنبه
بازدید دکتر علیزاده معاونت محترم اداری ، مالی ، عمرانی دانشگاه از دانشگاه پیام نور مرکز میناب :

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میناب دکتر حسن علیزاده معاون اداری ، مالی ، عمرانی دانشگاه پیام نور   در خصوص توسعه تحصیلات تکمیلی در مرکز پیام نور میناب اظهار داشت:در زمینه تحصیلات تکمیلی برنامه دانشگاه در این حوزه توسعه است ولی نیازمند شاخص ها و پارامترهایی است که یکی از این شاخص ها افزایش تعداد اعضا هئیت علمی است.
وی افزود:رایزنی هایی صورت گرفته که با ساماندهی در هئیت علمی، اگر اعضا به حد مطلوب برسد توسعه تحصیلات تکمیلی در مرکز میناب جز اولویت ها است و به طور قطع پیگیری می شود.
علیزاده همچنین هدف از سفر به هرمزگان را بازدید از زیرساخت های آموزشی مراکز پیام نور سطح استان ذکر کرد و افزود:طی دو روز بازدید از این زیرساخت ها، برخی مراکز از شرایط مطلوبی برخوردار هستند و تعدادی نیز دارای کاستی هایی هستند.
وی مرکز پیام نور میناب را جز مراکز برخوردار دانست و با تقدیر از مسئولان این مرکز دانشگاهی، گفت:مرکز پیام نور میناب استانداردهای لازم یک مرکز آموزشی را داراست.
وی تصریح کرد:ما هم وظیفه خود می دانیم که در زمینه رفع کمبودهای موجود تمام تلاش خود را به کار ببندیم.
معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور ادامه داد:در زمینه تکمیل سالن آمفی تئاتر و فاز دوم دانشگاه پیام نور مرکز میناب تلاش می کنیم به زودی محقق شود.
وی در بخش دیگری از این گفتگو از فعالیت ۵۰۰ مرکز واحد داخلی و ۴۰ نمایندگی و مرکز خارجی پیام نور در کشور خبر داد و گفت:در حال حاضر ۴۳۰ هزار دانشجو در در این مراکز در حال تحصیل هستند.
علیزاده همچنین از اعطای تسهیلات ویژه دانشجویان پیام نور برای پرداخت شهریه خبر داد و افزود:این تسهیلات برای دانشجویان مناطق کم برخوردار در نظر گرفته شده تا در زمینه پرداخت شهریه با مشکل مواجهه نشوند.
وی ادامه داد: در این راستا تاکنون به سه بانک وارد قرارداد شده ایم و تفاهم نامه لازم نیز منعقد شده است.
معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد:بر اساس این تفاهم نامه دانشجویان می توانند تسهیلات با کارمزد یک و چهار دهم درصد دریافت کنند.
وی افزود:بازپرداخت این تسهیلات برای برخی شش ماهه و برای عده ای نیز تا پایان مدت تحصیل است.
علیزاده همچنین گفت:در زمینه توسعه آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور زیرساخت هایی در حال فراهم شدن است که دانشجویان سطح کشور بتوانند با بهره گیری از این زیرساخت هابه ویژه در حوزه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور از حجم الکترونیکی رایگان برخوردار شوند.
گفتنی است با حضور معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور از فازدوم، آزمایشگاه، بخش های اداری و سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز میناب بازدید به عمل آمد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر