اخبار برگزیده
1397/5/17 چهارشنبه
شروع ثبت نام پذیرش دانشجو بدون آزمون دانشگاه پیام نورمرکزمیناب

.

رئیس دانشگاه پیام نورمرکزمیناب خبرداد:

همزمان با انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نورمرکزمیناب نیز آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکزمیناب، عبدالرسول ترابی ، رئیس مرکزمیناب ، ضمن اعلام شروع پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون گفت:  انتخاب رشته و ثبت نام داوطلبان بدون آزمون دانشگاه پیام نور،همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری از 15 مرادماه آغاز شده و تا 24 مرداد ماه  97 ادامه دارد. ترابی افزود:  علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور، می توانند ،جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org  مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نورمرکز میناب، تعداد رشته های فعال در مقطع کارشناسی این دانشگاه را 20 رشته محل عنوان کرد و یادآورشد: ظرفیت پذیرش بیش از 850 نفر از داوطلبان در مرکز میناب فراهم شده است.

ترابی، دانشگاه پیام نور را به دلیل دارا بودن شیوه های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب ، منحصر به فرد دانست و گفت : شیوه آموزش نیمه حضوری دانشگاه پیام نور با بهره گیری از سیستم نوین آموزشی ،بهترین فرصت تحصیل برای شاغلین را فراهم می آورد.

رئیس مرکزمیناب گفت: دانشگاه پیام نورشرایط ویژه ای برای متقاضیان تحصیل در آموزش عالی را فرهم کرده است .وی به مزایای تحصیل در این دانشگاه  اشاره کرد و اظهار داشت : تحصیل ارزان و با کیفیت ، انتخاب محل آزمون به انتخاب دانشجو، امکان جابجایی آسان (انتقال و میهمان) به سایر مراکز و واحدهای دانشگاه ، امکان تحصیل همزمان در دورشته تحصیلی و برگزاری آزمونها بصورت متمرکز و سراسری تنها بخشی از مزایای دانشگاه پیام نوراست  که این دانشگاه را از سایر دانشگاهها متمایز می کند .

ترابی خاطر نشان کرد: با توجه به نظام آموزشی استاندارد و منعطف این دانشگاه ، برای همه دروس کلاس تشکیل شده اما شرکت دانشجویان در کلاسهای درس تئوری اجباری نیست و این امر یکی از تسهیلات ایجاد شده برای افرادشاغل ،  زنان خانه دار و سایر متقاضیانی است که علاقمندند در کنار سایرفعالیتها  تحصیلات خود را هم ادامه دهند.

رئیس مرکزمیناب یادآور شد: علاوه بر تقسیط شهریه ،دانشجویان می توانند از وام شهریه صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری که وام بدون بهره و باشرایط بازپرداخت ویژه پس از فارغ التحصیلی می باشد نیز استفاده نمایند. 

وی با توجه پرسش های برخی از دستگاههای اجرایی در خصوص اعتبار مدرک دانش آموختگان دانشگاه پیام نور برای استخدام در مشاغل مختلف افزود: مدارک تحصیلی کلیه دانش آموختگان دانشگاه پیام نورازحیث ارزش تحصیلی  مورد تأیید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد و از اعتبار بالایی برخوردار است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر